تار نمای تخصصی علوم گیاهی فنی و حرفه ای میانه


تار نمای تخصصی علوم گیاهی فنی و حرفه ای میانه


در طرح پایش زیست محیطی آذربایجان‌شرقی صورت می‌گیرد
همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی گفت: کارشناسان سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در طرح پایش و کنترل ضوابط زیست محیطی با اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان همکاری می‌کنند.

 خبرگزاری فارس: همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی، بیوک رئیسی از مشارکت سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در طرح پایش و کنترل ضوابط زیست‌محیطی در واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی استان خبر داد.
وی افزود: این طرح در راستای اصل 44 قانون اساسی مبنی بر واگذاری بخشی از امور تصدی‌گری دولت به بخش خصوصی و با هدف اجرایی کردن ماده 192 قانون برنامه پنجم برای سرعت بخشیدن به طرح خوداظهاری و پایش مستمر واحدهای صنعتی و تولیدی استان اجرا می‌شود. 
رئیسی با اشاره به ضرورت پیگیری اجرای تعهدات زیست‌محیطی در واحدهای تولیدی که غالباً در مجوزهای صادره به آن تاکید می‌شود، تصریح کرد: سابقاً به دلیل کثرت واحدهای تولیدی و خدماتی و کمبود نیروی انسانی، امکان سرکشی و کنترل میزان عمل به تعهدات زیست‌محیطی توسط صاحبان صنایع و معادن بسیار کم و یا مقدور نبود اما با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی و کارشناسی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و تامین اعتبار طرح از محل هزینه‌های خوداظهاری صنایع بزرگ، نظارت کامل بر رعایت استانداردهای زیست‌محیطی در واحدهای تولیدی صورت خواهد گرفت.
وی، از به‌کارگیری 100 نفر نیروی کارشناس ناظر سازمان نظام مهندسی در اجرای فاز اول این طرح خبر داد و تاکید کرد: نیروهای شاغل در این طرح صرفاً به عنوان کارشناس ناظر طرح پایش محسوب شده و تحت نظر سازمان نظام مهندسی کشاورزی منابع طبیعی انجام وظیفه خواهند کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امیر شهبازی | تاريخ: دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:طرح پایش زیست محیطی, | موضوع: <-PostCategory-> |